Donna.gr

Follow Us

Menu

Yoga ασκήσεις για την κυτταρίτιδα

Αν η μάχη σου με την κυτταρίτιδα καλά κρατεί κι έχεις απελπιστεί ξοδεύοντας λεφτά σε κρέμες και γάντια μασάζ χωρίς όφελος, τότε σου έχουμε καλά νέα!

Μπορείς να καταπολεμήσεις αυτήν την αντιαισθητική «όψη πορτοκαλιού» με σωστή διατροφή και 3 εύκολες κινήσεις yoga. Γι΄ αυτό ξεδίπλωσε το στρώμα γυμναστικής σου και ετοιμάσου να πεις μια και καλή αντίο στην κυτταρίτιδα και τα ψωμάκια.

1

Eagles Pose: Η συγκεκριμένη άσκηση είναι ιδανική για να τονώσεις το εσωτερικό και το εξωτερικό των μυών σου. Ξεκίνα όρθια με λυγισμένα τα γόνατα και το δεξί μηρό μπροστά από τον αριστερό. Προσπάθησε να τυλίξεις τα πόδια σου, έτσι ώστε το κουντεπιέ του δεξιού ποδιού να «κλειδώνει» στο πίσω μέρος της γάμπας του αριστερού. Τύλιξε το αριστερό σου χέρι κάτω και γύρω από το δεξί ώστε οι παλάμες να έρθουν και να ακουμπήσουν η μια την άλλη. Κάνε ακόμη βαθύτερο κάθισμα σφίγγοντας τους γοφούς σου και κρατώντας το κεφάλι σου χαμηλά. Μείνε σε αυτή τη στάση για 5-8 ανάσες και επανέλαβε από την άλλη μεριά.

2

Incline Plank: Για να τονώσεις τους οπίσθιους μηριαίους σου (το μέρος που έχει την τάση να «συχνάζει» η κυτταρίτιδα) δοκίμασε αυτή τη στάση. Ξεκίνα καθισμένη με τα πόδια παράλληλα μπροστά σου και τα χέρια σου ακουμπισμένα προς τα πίσω (θυμήσου πως οι παλάμες πρέπει να κοιτάνε μπροστά). Στηρίξου τα χέρια και τα πόδια σου και ανασήκωσε τους μηρούς σου, κρατώντας τα πόδια τεντωμένα μπροστά, φέρνοντας το σώμα σου σε θέση Inverted Plank. Μείνει εκεί για 5-8 ανάσες, χαμήλωσε και επανέλαβε.

Shoulder Stand: H συγκεκριμένη στάση, όπως γενικά και όλες οι «inverted» ασκήσεις Yoga, βοηθούν στο να θέσεις σε λειτουργία το λεμφικό σου σύστημα, ώστε να αποτοξινώσεις πιο γρήγορα και δραστικά τον οργανισμό σου και να βοηθήσεις το συγκεντρωμένο λίπος να σπάσει και να αποβληθεί πιο εύκολα από το σώμα σου. Ξεκίνα ξαπλωμένη ανάσκελα. Σφίγγοντας τους κοιλιακούς στο σήκωσε τους μηρούς σου από το πάτωμα και πάνω και πίσω από το κεφάλι σου σε Plow Pose (κρατώντας τα τεντωμένα).

4

Λύγισε τους αγκώνες σου και τοποθέτησε τα χέρια σου πίσω από την πλάτη σου, ώστε να σου παρέχουν στήριξη. Αργά και με συγκέντρωση ξεκίνα να σηκώνεις τα πόδια σου προς το πάτωμα, σφίγγοντας τους μηρούς και τους κοιλιακούς σου ώστε να διατηρήσεις ισορροπία. Προσπάθησε να κρατήσεις το σώμα σου όσο πιο ευθυγραμμισμένο γίνεται. Μείνε σε αυτή τη θέση για 8-10 ανάσες (ή και περισσότερες αν μπορείς), επέστρεψε στη στάση Plow και στη συνέχεια στην αρχική σου.

Θυμήσου να εξασκείσαι σε αυτές τις κινήσεις τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα, σε συνδυασμό με μια υγιεινή διατροφή, μπόλικο νερό και ασκήσεις cardio.


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 4356 φορές

Categories:   ΥΓΕΙΑ

Comments

  • ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

    Posted: 28 Νοεμβρίου 2016 04:34

    ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

    Λιώνουν στα γυμναστήρια οι διψασμένες για έρωτα γκόμενες και περνούν από βασανιστήρια για να γίνουν… https://t.co/NCLrNoOzb1

two × three =