Donna.gr

Follow Us

Menu

Κάνε τη γυμναστική, διασκέδαση !

Η μονοτονία του γυμναστικού προγράμματος, σε έχει κουράσει;
Ψάχνεις νέο κίνητρο για να συνεχίσεις;

❣Η λύση είναι μια..
Κάλεσε τον φίλο/φίλη σου και ασκηθείτε ταυτόχρονα στηρίζοντας ο ένας τον άλλο.
(Μεταφορικά και Κυριολεκτικά στην συγκεκριμένη περίπτωση .)

Από τη μια πλευρά αρκετές έρευνες έχουν αποδείξει πως όταν ένας άνθρωπος γυμνάζεται μόνος του κάνει πιο έντονη προπόνηση. Από την άλλη, σίγουρα είναι προτιμότερο να δραστηριοποιούμαστε με τον σύντροφο μας ή έναν φίλο-φίλη.

Ίσως διαρκέσει περισσότερη από μια ώρα καθώς θα υπάρξουν συχνότερα διαλείμματα, όμως το κίνητρο αμέσως θα απόκτηση ανυπέρβλητη ισχύ λόγω της τόνωσης του παρτενέρ.

Το κυριότερο από τα οφέλη που σου προσφέρει η συνάσκηση είναι ότι εξοντώνει την μονοτονία, περνά πολύ πιο εύκολα η ώρα και βελτιώνεται η απόδοση του αθλούμενου λόγω της παρότρυνσης του συναθλητή.


Σύμφωνα με την Τσένεβιβ Νταντον PhD καθηγήτρια ιατρικής στο πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας, η προπόνηση με ένα φιλικό πρόσωπο, άθελα μας στοχεύει στην διασκέδαση παρά στην πίεση του εαυτού σου για την πραγματοποίηση του αθλητικού προγράμματος σου.

Βέβαια μη γίνουμε fan της <<πιο καλή η μοναξιά>> αλλά ας το χειριστούμε διπλωματικά !
Αρχικά φτιάξε ένα πρόγραμμα διαμορφωμένο πάνω στις ίδιες ανάγκες που έχεις με το φίλο σου, πήγαινε εκείνες τις μέρες μαζί του γυμναστήριο και τις υπόλοιπες μέρες εστίασε στις δικές σου ανάγκες, μόνος σου.


❣Το πλεονέκτημα είναι ότι υπάρχει βοήθεια στην εκτέλεση των ασκήσεων, όπως οι πιέσεις σε οριζόντιο πάγκο με σωστή τεχνική. Επιπλέον η ενθάρρυνση διαδραματίζει σπουδαίο παράγοντα καθώς έχει αποδειχθεί ότι έχει μεγάλη σημασία στην πρόοδο του αθλούμενου.


❣Υπάρχει όμως και ένα μειονέκτημα .
Όταν έχουμε παρέα εστιάζουμε περισσότερο στη διασκέδαση αν δεν υπάρχει κοινός στόχος.


Εν κατακλείδι, αγαπημένε συναθλητή δείξε γνήσιο ενδιαφέρον για το φιλικό σου πρόσωπο. Σεβάσου την προσπάθεια που κάνει και προσπάθησε να τον μιμηθείς.

Ωστόσο αν δεν έχεις πρόβλημα με την εμφάνιση σου, δες και την άλλη πλευρά της δραστηριότητας και υιοθέτησε ένα μοτίβο υγιεινού τρόπου ζωής στην καθημερινότητα σου.
Σίγουρα μέσα από τη νέα αυτή συνήθεια ΜΟΝΟ θα επωφεληθείς !

Λευκοθέα Καβρουλάκη,
Σύμβουλος ευεξίας και υγείας & Αθλητική Επιστημών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 2700 φορές

Categories:   ΥΓΕΙΑ

Comments

one + seventeen =