Donna.gr

Follow Us

Menu

Γυμνάζομαι καθημερινά… όμως τα περιττά κιλά κάνουν αισθητή την παρουσία τους

Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί πως είναι δυνατόν όλο και περισσότεροι άνθρωποι να εντάσσουν τη γυμναστική στη ζωή τους χωρίς να βλέπουν το επιθυμητό αποτέλεσμα ;

Οι επιστήμονες μας εξηγούν γιατί η προσπάθειά τους δεν αποδίδει καρπούς.

•Όλα είναι θέμα καλής στρατηγικής !

Χιλιάδες ερευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως η γυμναστική από μόνη της παρά τα χιλιάδες οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό δεν μπορει να βοηθήσει στην απώλεια περιττών κιλών. Μπορεί μετά τη δραστηριότητα το αίσθημα της πείνας να μειώνεται αισθητά όμως αυτό είναι παροδικό. Όταν επανέλθουν τα επίπεδα της θερμοκρασίας του σώματος στα φυσιολογικά επίπεδα η όρεξη κάνει δυναμικό comeback!

•70% διατροφή και 30% άσκηση.

Ακολουθήστε ένα υγεινο ισορροπημένο διατροφικό πλάνο ώστε να κρατάτε το μεταβολισμό σας ενεργό, ταυτόχρονα θα ελέγχεται την πείνα και τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα με αποτέλεσμα την αποφυγή συσσώρευσης του λίπους στο σώμα μας.

Αξίζει να τονίσουμε ότι τα γεύματα πρέπει να έχουν ισοθερμιδικη αξία και σε όλα να περιέχεται καλή πηγή πρωτεΐνης. Ιδανικά ξεκινά τη μέρα σου με ένα υγιεινο και χορταστικό πρωινό ώστε να μην ενδώσεις σε ένα ανθυγιεινό σνακ. Για όσους εχουν εντάξει την άσκηση στο καθημερινό τους προγραμμα , γνωρίζουν πως το γεύμα πριν και μετά την προπόνηση διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο. Το σώμα προσπαθεί να δημιουργήσει νέα μυική μάζα καθ’ολη τη διάρκεια της ημέρας, όχι μόνο τις ώρες δραστηριότητας. Το σνακ πριν και μετά την προπόνηση βοηθούν στη διατήρηση της σωστής ισορροπίας των υδατανθράκων , των πρωτεϊνών και λιπών των προσωπικών απαιτήσεων πείνας μας. Το γεύμα πριν την προπόνηση στηρίζεται σε υδατάνθρακες γρηγόρης αφομοίωσης και λίγο λίπους καθώς περιέχουν γλυκογόνο, το οποιο είναι απαραίτητο για τις ενεργειακές απαιτήσεις της δραστηριότητας. Στόχος είναι να αφομοιωθεί γρήγορα η τροφή ώστε τα καύσιμα να είναι άμεσα διαθέσιμα κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Μεταπροπονητικο γεύμα…ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΓΙΔΑ !!!

Αφιέρωσα 2 ώρες από τον ελεύθερο μου χρόνο για ν’ασχοληθω με τη σωματική μου υγεία, είναι άτοπο να πιστεύω ότι μετά την άσκηση μπορώ να φάω ότι θέλω.

Τρώω επιλεκτικά !

Είμαστε καλυμμένοι καταναλώνοντας 40-50γρ υδατάνθρακα στο συγκεκριμένο γεύμα, καθώς πρέπει να αναπληρωθεί το γλυκογόνο που χρησιμοποιήσαμε κατά την άσκηση. Οι πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας θα δώσουν και αυτές το παρόν διότι είναι απαραίτητες για να σταματήσει η διαδικασία της διάσπασης των μυϊκών ινων(τραυματισμός) και θα αποκατασταθεί η μυική μάζα.

Συνδιασε το με γυμναστική και θα δεις θαύματα ! Το μυστικό είναι το βάρος του σώματος σου και η σωστή καθοδήγηση από έναν ειδικό για την ορθή εκτέλεση των ασκήσεων. Αποκαλείται «Fuctional Training» .

Δοκίμασέ το!!!

Η λειτουργική προπόνηση έχει στοιχεία υψηλής έντασης με στόχο τη μέγιστη καύση λίπους. Πραγματοποιειστε 10-15 επαναλήψεις για κάθε άσκηση, ανάλογα το επίπεδο του αθλούμενου. Οι ασκησεις πρέπει να εκτελούνται διαδοχικά η μια μετά την άλλη χώρος διάλειμμα.

Στο τέλος κάθε γύρου ξεκουραζόμαστε για 30″-1′ αναλόγως τις ανάγκες του αθλητή.

•Αποθεραπεία!

Είναι πολύ σημαντικό μέρος της άσκησης και δεν πρέπει να παραλείπεται. Ο οργανισμός επανέρχεται ευκολότερα στα φυσιολογικά επίπεδα όταν το σώμα ακολουθεί ήπιο ρυθμό εξάσκησης.

 

Λευκοθέα Καβρουλάκη
Σύμβουλος ευεξίας και υγείας & Αθλητική Επιστημων
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 5130 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ

Comments