Donna.gr

Follow Us

Menu

Επίπεδη κοιλιά στο λεπτό!

Το συνηθέστερο ερώτημα που έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι «πως μπορώ να αποκτήσω επίπεδη κοιλιά;»

Η αλήθεια δεν κρύβεται πίσω από τις αμέτρητες ασκήσεις κοιλιακών αλλά σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο, χαμηλό σε ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες και σε εξειδικευμένη εκγύμναση των κοιλιακών μυών.

Το αποκαλούμενο λευκό αλεύρι καθώς και η κατεργασμένη ζάχαρη στα ροφήματα και τα γλυκά αυξάνουν τη φλεγμονή. Το λίπος στην κοιλιακή χώρα σχετίζεται με τη φλεγμονή, με αποτέλεσμα η κατανάλωση πολλών κατεργασμένων τροφών να δυσκολεύουν την διαδικασία μείωσης λίπους από την κοιλιακή περιοχή.

Αξίζει να τονίσουμε ότι το κοιλιακό λίπος δεν είναι μόνο αντιαισθητικό και άβολο, είναι και ανθυγιεινό, καθώς όσο πιο πολύ λίπος έχετε στην κοιλιά τόσο αυξάνεται η πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη.

Αν και καμία τροφή, δε μπορεί από μόνη της να μεταμορφώσει το ανθρώπινο σώμα, υπάρχουν κάποιες τροφές που άμεσα ή έμμεσα έχουν ενισχυτικό ρόλο στην αύξηση της καύσης λίπους. Συγκεκριμένα η προσθήκη πρωτεΐνης στο καθημερινό μας διατροφολόγιο είναι απαραίτητη για τη σμίλευση των κοιλιακών μυών.

❣ TIP

Ένταξε τη δραστηριότητα στην καθημερινότητα σου. Συγκεκριμένα η αερόβια άσκηση είναι ο απόλυτος εχθρός του σπλαχνικού λίπους. Χιλιάδες έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μερικά από τα πολλά οφέλη της γυμναστικής είναι η βελτίωση της υγείας καθώς, βοηθάει στο χάσιμο λίπους και στην αύξηση μυϊκής μάζας. Επιτυγχάνεται διατήρηση του σωματικού βάρους χωρίς αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα.

Είναι λάθος η άποψη ότι τα ροκανίσματα κοιλιακών αποτελούν ιδανική άσκηση για τη μείωση του λίπους της κοιλιάς. Οι πολυαρθρικές ασκήσεις ενεργοποιούν περισσότερες από 1 μυϊκές ομάδες του σώματος με αποτέλεσμα το σώμα μας να καταναλώνει περισσότερη ενέργεια, όσο περισσότερη ενέργεια ξοδεύουμε τόσο περισσότερο λίπος καίμε. Επομένως αν έχουμε συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιακή χώρα θα αξιοποιηθεί ως βασική πηγή.

Γυμνάσου σωστά, επιλέγοντας την δραστηριότητα που αρμόζει στη δίκη σου προσωπικότητα. Η τακτική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. 3 με 4 φορές την εβδομάδα, διαρκείας 60 λεπτών είναι αρκετό ώστε να επιταχυνθεί ο μεταβολισμός σου και να κανείς περισσότερες καύσεις.

Λευκοθέα Καβρουλάκη
Σύμβουλος ευεξίας και υγείας & Αθλητική Επιστημων
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 6840 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ

Comments