Donna.gr

Follow Us

Menu

Πυροδότησε τον μεταβολισμό σου με 2 απλές κινήσεις ….

1. Κίνηση, Διατροφή!

Ξεκινώντας τη μέρα σου με ένα σωστό πρωινό βάζεις αυτόματα σε τάξη το διατροφικό σου πρόγραμμα.

 Ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο καθώς εφοδιάζει τον οργανισμό μας με την κατάλληλη ενέργεια που θα χρειαστούμε μέσα στη μέρα ώστε να μην αισθανθούμε το αίσθημα κοπώσεως. Σε κρατά χορτάτο για περισσότερες ώρες και μειώνει τις πιθανότητες να ενδώσεις σε ένα ανθυγιεινό σνακ. 

Είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας διότι είναι το πρώτο γεύμα ύστερα από την ολονύκτια νηστεία, εξ ου και η αγγλική λέξη break-fast (σπάω-νηστεία). Κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου ο μεταβολισμός έχει ρίξει το ρυθμό καύσεως  καθώς χρειάζεται ενέργεια για τις βασικές διεργασίες και μόνο. Όταν ξυπνάμε η μηχανή πρέπει να μπει σε λειτουργία, το κλειδί είναι το υγιεινό πρωινό ώστε να ξεκινήσει εκ νέου τις διεργασίες με επιταχυνόμενο ρυθμό. 

💎 Αξίζει να τονίσουμε ότι αφυπνεί το μεταβολισμό με στόχο την επιτάχυνση του ρυθμού καύσεως. 

Ειδικότερα πριν από 20 χρόνια, επιστημονικοί ερευνητές της Αμερικής παρατήρησαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν καθημερινά πρωινό έχασαν 1,5kg παραπάνω από αυτές που ακολουθούσαν ένα διατροφικό πρόγραμμα χωρίς πρωινό. Επομένως μην το παραλείπεις !!!

💎 Πέταξε τα επεξεργασμένα δημητριακά και άρχισε να καταναλώνεις δημητριακά ολικής αλέσεως, κατατάσσονται μέσα στις σούπερ τροφές για καύση λίπους και αδυνάτισμα. Συγκεκριμένα η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αποτελεί ιδανική επιλογή διότι δημιουργεί την αίσθηση κορεσμού στο στομάχι με συνέπεια να μην υποκύπτει σε ανθυγιεινούς πειρασμούς. 

💎 Συνδύασε το με μύρτιλλα. Αρκετές έρευνες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα βατόμουρα έχουν τη δυνατότητα να βοηθούν στη μείωση του λίπους της κοιλιάς. Ακόμα και κατεψυγμένα  διατηρούν το μεγαλύτερο μέρος των διατροφικών ιδιοτήτων τους.

2. Κίνηση, Φυσική δραστηριότητα !

Ένταξε τη δραστηριότητα στην καθημερινότητα σου !

Χιλιάδες έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μερικά από τα πολλά οφέλη της γυμναστικής είναι η βελτίωση της υγείας καθώς , βοηθάει στο χάσιμο λίπους και στην αύξηση μυικής μάζας. Επιπλέον βελτιώνει την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Επιτυγχάνεται διατήρηση του βάρους χωρίς αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα. Επίσης έχουμε διατήρηση ή αύξηση του μεταβολικού ρυθμού . 

❣Αξίζει λοιπόν η φυσική δραστηριότητα να ενταχθεί στην καθημερινότητα μας και να γίνει τρόπος ζωής ???

ΦΥΣΙΚΑ!

Η δεξιότητα της αυτοδιαχείρισης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην πραγματοποίηση αυτής της προσπάθειας τόσο στην άσκηση όσο και στη διατροφή, για μόνιμη και μακροχρόνια αλλαγή.

Εν κατακλείδι δεν υπάρχει κάποιο χάπι να αντιστρέψει τα αποτελέσματα της καθιστικής ζωής. Το κλειδί είναι η ριζική αλλαγή στον τρόπο ζωής, έτσι μόνιμα ο ρυθμός καύσεως του μεταβολισμού θα βρίσκεται πάντα σε υψηλά επίπεδα!

 

Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 3672 φορές

Categories:   ΥΓΕΙΑ

Comments