Donna.gr

Follow Us

Menu

Γιατί δεν πρέπει να παραλείπεις το πρωινό γεύμα….

Ξεκινώντας τη μέρα σου με ένα σωστό πρωινό βάζεις αυτόματα σε τάξη το διατροφικό σου πρόγραμμα. Ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο καθώς εφοδιάζει τον οργανισμό μας με την κατάλληλη ενέργεια που θα χρειαστούμε μέσα στη μέρα ώστε να μην αισθανθούμε το αίσθημα κοπώσεως. Σε κρατά χορτάτο για περισσότερες ώρες και μειώνει τις πιθανότητες να ενδώσεις σε ένα ανθυγιεινό σνακ. 

Βάλε προτεραιότητες !

Όσο φορτωμένο και αν είναι το πρόγραμμα της εβδομάδας, όλοι μπορούμε να αφιερώσουμε 5-10′ το πρωί που μπορούν να κάνουν τη διαφορά όλης της μέρας. Ας βρούμε τρόπο να κερδίζουμε χρόνο από λιγότερο σημαντικά πράγματα και όχι από το πρωινό μας. 

❣Μια εύκολη, γρήγορη και υγιεινή λύση είναι η δημιουργία μιας φρουτοσαλάτας. Τα φρούτα μπορούν να σου χαρίσουν τις απαραίτητες βιταμίνες που χρειάζεσαι κάθε πρωί. Η προετοιμασία της δεν θα σου πάρει παραπάνω από 5′!

Συνεχίζοντας ….

Αξίζει να τονίσουμε ότι αφυπνεί το μεταβολισμό με στόχο την επιτάχυνση του ρυθμού καύσεως. Ειδικότερα πριν από 20 χρόνια, επιστημονικοί ερευνητές της Αμερικής παρατήρησαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν καθημερινά πρωινό έχασαν 1,5kg παραπάνω από αυτές που ακολουθούσαν ένα διατροφικό πρόγραμμα χωρίς πρωινό. 

Σε γενικότερο βαθμό έχει αποδειχθεί πως  όσοι τρώνε τακτικά πρωινό, τρώνε επίσης 12% πιο υγιεινά κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας σε σχέση με όσους το παραλείπουν. Σε αντίθεση με όσους παραλείπουν το πρωινό, έχουν σοβαρές πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι καθώς  καταναλώνουν 40% περισσότερα γλυκά, περισσότερα αναψυκτικά και είναι εθισμένοι σε επιβλαβής συνήθειες για τον οργανισμό.

Επιπροσθέτως είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας διότι είναι το πρώτο γεύμα ύστερα από την ολονύκτια νηστεία, εξ ου και η αγγλική λέξη break-fast (σπάω-νηστεία). Κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου ο μεταβολισμός έχει ρίξει το ρυθμό καύσεως  καθώς χρειάζεται ενέργεια για τις βασικές διεργασίες και μόνο. Όταν ξυπνάμε η μηχανή πρέπει να μπει σε λειτουργία, το κλειδί είναι το υγιεινό πρωινό ώστε να ξεκινήσει εκ νέου τις διεργασίες με επιταχυνόμενο ρυθμό. 

Μελέτες έχουν δείξει πως η σωστή τροφοδοσία του οργανισμού το πρωί ενισχύει την πνευματική οξύτητα. 

Το υγιεινό πρωινό, είναι το ΚΛΕΙΔΙ για το μυαλό και το σώμα

Επιπλέον μπορεί να αυξήσει τη θετική διάθεση αλλά και την διανοητική λειτουργία ενός ατόμου.

Σε επόμενο άρθρο θα σας δώσουμε κάποιες προτάσεις για να ξεκινήσετε γεμάτοι ενέργεια τη μέρα σας !

 

Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 1908 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ

Comments

  • Leonidas Palaiologopoylos

    Posted: 12 Ιουλίου 2017 20:08

    Leonidas Palaiologopoylos

    Το ότι όλοι οι λαοί που τρώνε ''υγιεινά και χορταστικά '' πρωινά ,είναι παχύσαρκοι σας λέει κάτι;