Donna.gr

Follow Us

Menu

5 tips για να εκτοξεύσεις τον μεταβολισμό σου και στις διακοπές

1. Κόψε τις επεξεργασμένες τροφές.

Όταν τρώμε τροφές πλούσιες σε ζάχαρη και trans λιπαρά το σάκχαρο του αίματος αυξάνεται απότομα,με αποτέλεσμα να προκαλεί υπογλυκαιμία ως αντίδραση και να αυξάνει το αίσθημα της πείνας. 

2. Συμπεριέλαβε την πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα. 

Σε έρευνες παρατηρήθηκε ότι η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη σε κάθε γεύμα αρκεί να συνδυαστεί με άλλες τροφές. Έχουν υψηλό δείκτη κορεσμού και αυξημένη θερμιδογόνο δράση, που σημαίνει ότι ο οργανισμός καίει θερμίδες καθώς τις αφομοιώνει.

3. Εφοδίασε τον οργανισμό σου με φυτικές ίνες.

Είναι πολύτιμες καθώς διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στη γρήγορη και εύκολη απώλεια βάρους. Aυτό συμβαίνει επειδή μας χορταίνουν καλύτερα. Έτσι, μπορούμε να τρώμε μικρότερες ποσότητες φαγητού σε ένα γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες. Επιπλέον  καταλυτικός είναι ο ρόλος τους στην βραδύτερη απορρόφηση της γλυκόζης, αφού δεν αυξάνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό σημαίνει πως σε κάθε γεύμα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται σαλάτα, ενώ τα σνακ καλό είναι να περιέχουν φρούτα. 

4. Νερό!

Το διάφανο αυτό  θαυματουργό υγρό βοηθά σημαντικά τον ανθρώπινο μεταβολισμό. Ακόμη και μια ελαφρά αφυδάτωση μπορεί να μειώσει τις καύσεις του μεταβολισμού κατά 3%. Η αφυδάτωση, ακόμα και η ήπια, μπορεί να σας προκαλέσει κούραση και κατά την άσκηση να νιώσετε το αίσθημα της αδυναμίας των μυών. Οι επαρκείς ποσότητες του νερού βοηθούν στην καταπολέμηση της κατακράτησης, ειδικά στις γυναίκες τις μέρες πριν την περίοδο. 

5. Συνδύασε τα παραπάνω με ελαφριά γυμναστική, βοηθάει!

Αρκεί μια μορφή ήπιας δραστηριότητας για να εκτοξευθούν οι καύσεις στα ύψη. Η ήπια τακτική γυμναστική είναι πολύτιμη για την σωστή λειτουργία του μεταβολισμού. 

Extra Tip! Επίλεξε την δραστηριότητα που αρμόζει στη δίκη σου προσωπικότητα και ακολούθησε τη πιστά. 

 

Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 4554 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ

Comments