Donna.gr

Follow Us

Menu

Καλοκαιρινή αποτοξίνωση!

Μετά τις καλοκαιρινές ατασθαλίες ατασθαλίες ήρθε η ώρα ν’αποχαιρετήσουμε τις περιττές τοξίνες από τον οργανισμό μας. Οι τοξίνες που συσσωρεύονται στον οργανισμό μπλοκάρουν το μεταβολικό ρυθμό, με συνέπεια να μην χάνουμε βάρος. Με ένα προγραμμα αποτοξίνωσης μπορούμε να βάλουμε στον μεταβολισμό «φωτιά».

Μια προσέγγιση στην απώλεια βάρους περιλαμβάνει το μέτρημα των υδατανθράκων για τη μείωση των θερμίδων .

❣ΛΑΘΟΣ!

Ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια για την καύση λίπους, που την παίρνει από τους υδατάνθρακες.

Οι υπέρμαχοι των χαμηλών υδατανθράκων πρέπει να γνωρίζουν πως οι ύδατανθρακες προσφέρουν ενέργεια η οποία είναι απαραίτητη για τον ανθρώπινο οργανισμό για τη διάσπαση του λίπους.

•Μη στερείστε !!!

Το να στερείται κανείς τους σύνθετους υδατάνθρακες που είναι βραδιάς καύσεως δεν αποτελεί μακροχρόνια λύση. Ακολουθώντας ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής μπορούμε να ξεφορτωθούμε άμεσα τα παραπανίσια κιλά.

Πολλές έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο οργανισμός αρνείται να συνεργαστεί στην απώλεια περιττών κιλών λόγω των τοξινών, όπου όταν συσσωρευτούν στον οργανισμό σε μεγάλο αριθμό αποθηκεύονται στους λιπώδεις ιστούς.

•2-3 βδομάδες είναι αρκετές για ν’απαλλαγουμε από τις περιττές ακαθαρσίες του οργανισμού.

•Άφθονα υγρά!! Τουλάχιστον 3 λίτρα την ημέρα νερό για την σωστή ενυδάτωση και αύξηση της διούρησης. Συνδύασε με αφεψήματα βοτάνων για την ενίσχυση των παραπάνω και της εφυδρωσης, καθ’ολη τη διάρκεια της ημερας. Νερό! Το διάφανο αυτό θαυματουργό υγρό βοηθά σημαντικά τον ανθρώπινο μεταβολισμό. Ακόμη και μια ελαφρά αφυδάτωση μπορεί να μειώσει τις καύσεις του μεταβολισμού κατα 3%. Η αφυδάτωση, ακόμα και η ήπια, μπορεί να σας προκαλέσει κούραση και κατά την άσκηση να νιώσετε το αίσθημα της αδυναμίας των μυών. Οι επαρκείς ποσότητες του νερού βοηθούν στην καταπολέμηση της κατακράτησης, ειδικά στις γυναίκες τις μέρες πριν την περίοδο.

•. Εφοδίασε τον οργανισμό σου με φυτικές ίνες. Είναι πολύτιμες καθώς διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην γρήγορη και εύκολη απώλεια βάρους, αυτό συμβαίνει επειδή μας χορταίνουν καλύτερα.

•Συνδύασέ το με άσκηση!

Το μυστικό για ΑΡΧΗ είναι η αερόβια άσκηση.

•έντονο περπάτημα•ποδήλατο•κολύμπι

Με την αερόβια άσκηση δίνεται η δυνατότητα στο σώμα να προσαρμοστεί σταδιακά χωρίς πιασίματα και τραυματισμούς. Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και συμβάλει θετικά στο καρδιοαναπνευστικο και καρδιαγγειακό σύστημα. Επιπλέον αυξάνει την κατανάλωση του οξυγόνου από το σώμα, η διαδικασία αυτή επιταχύνει τον μεταβολικό ρυθμό καθώς παράγει ενέργεια και καταναλώνοντας περισσότερο λίπος. Η διάρκεια της ασκήσης διαμορφώνεται σύμφωνα με το επίπεδο φυσικής κατάστασης του κάθε ασκούμενου ξεχώρισα. Κυμαίνεται από 20′-60′ στόχος της αερόβια άσκησης είναι η περιοδικότητα χωρίς μεγάλα διαστήματα αντοχής, 3-4 φορές την εβδομάδα.

ΤΙΡ❣️

Απέφυγε την •ζάχαρη•αλκοόλ•τυποποιημένα

 

Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr

 

 


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 1746 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΔΙΑΦΟΡΑ, ΥΓΕΙΑ

Comments