Donna.gr

Follow Us

Menu

Φθάσε τον μεταβολισμό σου στην κορυφή !

Το μυστικό για ένα σωστό και μακροχρόνιο αδυνάτισμα είναι ο συνδυασμός της αποτελεσματικής άσκησης και της σωστής διατροφής.

Ακολούθησε εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής. Γυμνάσου σωστά, επιλέγοντας την δραστηριότητα που αρμόζει στη δίκη σου προσωπικότητα. Η τακτική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. 3 με 4 φορές την εβδομάδα, διαρκείας 60 λεπτών είναι αρκετό ώστε να επιταχυνθεί ο μεταβολισμός σου. 

Η απώλεια λίπους θα πρέπει να πραγματοποιείτε προοδευτικά με σταθερό ρυθμό, ειδάλλως καταβολίζουμε αρκετή από την ήδη υπάρχουσα μυική μάζα και χάνουμε ταυτόχρονα υγρά και γλυκογόνο που είναι απαραίτητη ενέργεια κατά τη διάρκεια της άσκησης. Αξίζει να τονίσουμε πως όσο περισσότερη μυική μάζα χάνουμε, τόσο επιβραδύνεται ο μεταβολισμός και η διαδικασία λιποδιάλυσης.

Χιλιάδες έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μερικά από τα πολλά οφέλη της γυμναστικής είναι η βελτίωση της υγείας καθώς, βοηθάει στο χάσιμο λίπους και στην αύξηση μυικής μάζας. Επιπλέον βελτιώνει την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Επιτυγχάνεται διατήρηση του βάρους χωρίς αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα.

Επίσης έχουμε διατήρηση ή αύξηση του μεταβολικού ρυθμού .

Αξίζει λοιπόν η φυσική δραστηριότητα να ενταχθεί στην καθημερινότητα μας και να γίνει τρόπος ζωής;;;

• ΦΥΣΙΚΑ !

Η δεξιότητα της αυτοδιαχείρισης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην πραγματοποίηση αυτής της προσπάθειας τόσο στην άσκηση όσο και στη διατροφή, για μόνιμη και μακροχρόνια αλλαγή.

Εν κατακλείδι δεν υπάρχει κάποιο χάπι να αντιστρέψει τα αποτελέσματα της καθιστικής ζωής. Το κλειδί είναι η ριζική αλλαγή στον τρόπο ζωής, έτσι μόνιμα ο ρυθμός καύσεως του μεταβολισμού θα βρίσκεται πάντα σε υψηλά επίπεδα !

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ!!!

Ένα σωστό και ισορροπημένο διατροφικό πλάνο χωρίς στερήσεις ή υπερβολές. Αρχίστε την ημέρα σας με ένα υγιεινό χορταστικό πρωινό ώστε να μην ενδώσετε σε ένα ανθυγιεινό σνακ.

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, επομένως πρέπει να είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και ενέργεια.

 

Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 37.998 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ

Comments

four × three =