Donna.gr

Follow Us

Menu

5 κανόνες για σφιχτό σώμα στο λεπτό

1. Ακολούθησε εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής. Γυμνάσου σωστά, επιλέγοντας την δραστηριότητα που αρμόζει στη δίκη σου προσωπικότητα. Η τακτική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. 3 με 4 φορές την εβδομάδα, διαρκείας 60 λεπτών είναι αρκετό ώστε να επιταχυνθεί ο μεταβολισμός σου.

2. Το session για την καύση του λίπους διαρκεί 40 λεπτά.  Συμπεριλαμβανομένης της προθέρμανσης και των διατάσεων  θα διαρκέσει συνολικά 50 λεπτά. Μπορείς να τρέξεις, να κάνεις jogging, να περπατήσεις ή να κάνεις sprint για να φτάσεις την απαιτούμενη ένταση ώστε να ξεκινήσει το σώμα σου να καίει λίπος.

3. Πριν την άσκηση! Η γυμναστική απαιτεί αυξημένη παραγωγή ενέργειας, για το λόγο αυτό την περίοδο που γυμναζόμαστε πρέπει να τρεφόμαστε σωστά. Ο στόχος που θέτουμε με τους υδατάνθρακες πριν την άσκηση είναι ο εφοδιασμός και η πλήρης κάλυψη του οργανισμού σε γλυκογόνο. Το να γυμνάζεσαι με γεμάτο στομάχι, είναι λάθος αφού η ενέργεια που θα δαπανηθεί προέρχεται από την διάσπαση του ήδη υπάρχοντος λίπους. Έχει παρατηρηθεί ότι όσοι κόβουν τους υδατάνθρακες τείνουν να καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεΐνης και γαλακτοκομικών. Αυτό οδηγεί στη μεγαλύτερη πρόσληψη θερμίδων και στην υψηλή πρόσληψη πρωτεΐνης με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του οργανισμού.

4. Μετά την άσκηση! Το πιο σύνηθες είναι να προσπαθήσεις να καταναλώσεις το μεταπροπονητικό γεύμα  μέσα σε 30′ μετά την άσκηση. Μετά την άσκηση οι μύες σου είναι τραυματισμένοι και εμείς οφείλουμε να αποκαταστήσουμε τον μυική τραυματισμό, με τη σωστή διατροφή, πριν αρχίσει να καταστρέφει το μυϊκό ιστό. Η πρωτεΐνη είναι το κλειδί για τη σωστή αναπλήρωση της μυικής μάζας, συγκεκριμένα το ψάρι, τα αυγά, το λευκό κρέας είναι μια πολύ καλή επιλογή και καλές πηγές πρωτεΐνης δεν είναι ο ιδανικός τύπος πρωτεΐνης. Είμαστε καλυμμένοι καταναλώνοντας 40-50γρ υδατάνθρακα στο συγκεκριμένο γεύμα, καθώς πρέπει να αναπληρωθεί το γλυκογόνο που χρησιμοποιήσαμε κατά την άσκηση. Οι πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας θα δώσουν και αυτές το παρόν διότι είναι απαραίτητες για να σταματήσει η διαδικασία της διάσπασης των μυϊκών ινών(τραυματισμός) και θα αποκατασταθεί η μυική μάζα.

5. Υγεία πάνω απ’ όλα! Στην υγεία δεν είναι τόσο απλό! Δεν υπάρχει κάποιο χάπι που μπορεί να αντιστρέψει τα αποτελέσματα της κακής διατροφής και της κατάχρησης αλκοόλ.Το κλειδί είναι η ριζική αλλαγή στον τρόπο ζωής, σε υγιεινό! Όλοι θα θέλαμε να πετύχουμε γρήγορα αποτελέσματα και να βλέπουμε το βάρος να πέφτει μέσα σε λίγες εβδομάδες. Δυστυχώς, η απώλεια βάρους με αυτόν τον τρόπο δεν είναι υγιεινή και βιώσιμη. Επίσης η  δεξιότητα της πειθαρχίας  διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο για στην πραγματοποίηση  της μόνιμης και μακροχρόνιας αλλαγής. 

Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 4374 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ

Comments

four + nine =