Donna.gr

Follow Us

Menu

Περιόρισε τους υδατάνθρακες και δες θαύματα!

Όλοι ονειρευόμαστε ένα σμιλεμένο σώμα. Οι υδατάνθρακες διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην απόκτηση του, καθώς αντιπροσωπεύουν την πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό που είναι απαραίτητη για τη διάσπαση λίπους.

Αποτελούν βάση ενός ισορροπημένου διατροφικού προγράμματος διότι ελέγχουν  τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η μειωμένη ημερήσια δοσολογία υδατανθράκων προκαλεί  απελευθέρωση της ινσουλίνης η οποία κάνει δυσκολότερη τη διάσπαση λίπους. 

Το ψωμί, τα ζυμαρικά, οι πατάτες, το ρύζι είναι όλα τους υδατάνθρακες. Τα άτομα που γυμνάζονται καθημερινά, τους χρειάζονται για ενέργεια, σε αντίθεση με τα άτομα που δεν χρειάζονται περίσσια ενέργεια για τις καθημερινές τους ασχολίες. 

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ….

Η γυμναστική απαιτεί αυξημένη παραγωγή ενέργειας, για το λόγο αυτό την περίοδο που γυμναζόμαστε πρέπει να τρεφόμαστε σωστά.

Ο στόχος που θέτουμε με τους υδατάνθρακες πριν την άσκηση είναι ο εφοδιασμός και η πλήρης κάλυψη του οργανισμού σε γλυκογόνο.

Αν ΔΕΝ γυμνάζεσαι, ΠΕΡΙΟΡΙΣΕ τους. 

Αντικατάστησε το λευκό ψωμί, τα λευκά ζυμαρικά και τις πατάτες με τροφές με περισσότερες φυτικές ίνες και πιο θρεπτικές, όπως τα λαχανικά, ώστε να μπει το σώμα σου στη διαδικασία να χρησιμοποιεί για ενέργεια τα λιπαρά που έχει ήδη αποθηκευμένα.

Και στις δυο περιπτώσεις, το μυστικό είναι Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ

Δεν κόβω τους υδατάνθρακες, όμως επιλέγω την ποιότητα και την ποσότητα αυτών. Το μέτρημα των θερμίδων είναι η πιο αποτελεσματική και αξιόπιστη μέθοδος για να χάσει κανείς βάρος. 

ΤΙΡ❣️

Κατανάλωσε λιγότερες θερμίδες και κάψε περισσότερες. 

ΤΙΡ❣️

Ο περιορισμός των θερμίδων σε οδηγεί σε κρίσεις υπερφαγίας, με αποτέλεσμα τη μείωση του μεταβολικού ρυθμού.

Μακροπρόθεσμα προκαλεί ανεπάρκεια θρεπτικών συστατικών.

Εν κατακλείδι η έλλειψη υδατανθράκων προκαλεί σοβαρές παρενέργειες που σχετίζονται με τον μεταβολισμό, ενώ ο περιορισμός προσφέρει ισορροπία στον διατροφικό τρόπο ζωής που έχουμε επιλέξει.

 

 


Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 5760 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Comments

thirteen − four =