Donna.gr

Follow Us

Menu

Θες να χάσεις βάρος; 4 tips αρκούν!

1. Πες ΝΑΙ στο γιαούρτι και στους ξηρούς καρπούς.

Σύμφωνα με έρευνες του πανεπιστημίου Harvard, το γιαούρτι σε συνδυασμό με τους ξηρούς καρπούς είναι πιο αποτελεσματικό στον αγώνα της απώλειας βάρους, από το να τρως φρούτα.

2. Προτιμήστε καυτερά φαγητά.

Έχει αποδεχθεί ότι η καψαϊκίνη επιταχύνει το μεταβολισμό καθώς ενισχύει το συμπαθητικό νευρικό σύστημα. Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutritional Science and Vitaminology, το αποτέλεσμα ήταν πως μια προσωρινή αύξηση του μεταβολισμού κατά 23% ήταν υπαρκτή.

3. Νερό, πιες νερό.

Το διάφανο αυτό θαυματουργό υγρό βοηθά σημαντικά τον ανθρώπινο μεταβολισμό. Ακόμη και μια ελαφρά αφυδάτωση μπορεί να μειώσει τις καύσεις του μεταβολισμού κατά 3%. Η αφυδάτωση, ακόμα και η ήπια, μπορεί να σας προκαλέσει κούραση και κατά την άσκηση να νιώσετε το αίσθημα της αδυναμίας των μυών. Οι επαρκείς ποσότητες του νερού βοηθούν στην καταπολέμηση της κατακράτησης, ειδικά στις γυναίκες τις μέρες πριν την περίοδο.

4. Εξατομικευμένη γυμναστική.

Γυμνάσου σωστά, επιλέγοντας την δραστηριότητα που αρμόζει στη δίκη σου προσωπικότητα. Η τακτική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. 3 με 4 φορές την εβδομάδα, διαρκείας 60 λεπτών είναι αρκετό ώστε να επιταχυνθεί ο μεταβολισμός σου.

Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Κοπεγχάγης ανακάλυψαν πως το να ασκείσαι για 30’ την ημέρα, σε βοηθάει να χάσεις 25% περισσότερο βάρος από ότι αν γυμνάζεσαι για μία ολόκληρη ώρα.

 

 


Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 4608 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ

Comments