Donna.gr

Follow Us

Menu

Get fit με 3 απλές και θαυματουργές ασκήσεις!

1. Καθίσματα

Τα λεγόμενα squats, είναι ο βασιλιάς των ασκήσεων. Αποτελεί το θεμέλιο δύναμης και σωστής λειτουργικότητας του σώματος. 

Πρωταγωνιστής μυς: Στόχος είναι η εκγύμναση του τετρακέφαλου μηριαίου μυ και του μείζονος γλουτιαίου μυ.

Συνεργοί μύες: Κατά την κίνηση όμως συμβάλουν δραστικά ο δικέφαλος μηριαίος μυς, όλες οι μοίρες του γλουτιαίου μηριαίου μυ, οι ραχιαίοι μύες και όλη η ορθή κοιλιακοί χώρα. Σε αυτή την άσκηση έχουμε ενεργοποίηση του καρδιαγγειακού και αναπνευστικού συστήματος και τα οφέλη της ενεργοποίησης ταυτόχρονων συστημάτων πολλαπλασιάζονται. Είναι πολυαρθρική άσκηση που σημαίνει ότι συμμετέχουν πολλές μυϊκές ομάδες του σώματος πέραν της βασικής.

2. Προβολές

Πρωταγωνιστής μυς :  Στόχος των προβολών προς τα εμπρός είναι η εκγύμναση του μηριαίου τετρακέφαλου. 

Συνεργοί μύες:  Στην κίνηση είναι ο μείζων γλουτιαίος, ο μέγας προσαγωγός και ο υποκνημίδιος. Επίσης και οι προβολές ανήκουν στις πολυαρθρικές ασκήσεις.

3. Σανιδα ή Plank

Συνίσταται ως η ιδανικότερη άσκηση για τόνωση των κοιλιακών μυών ,καθώς καλύπτει μεγάλο εύρος της κοιλιακής χώρας με πρωταγωνιστές τους εγκάρσιους κοιλιακούς μύες και τον ορθό κοιλιακό μυ και συνεργούς μύες τους λοξούς-πλάγιους κοιλιακοί μύες. Η σανίδα ανήκει στις πολυαρθρικές ασκήσεις.

Σωστή εκτέλεση…

~Στήριξη σε πήχη και στις μύτες των ποδιών.

~Σφίγγω σφιχτά σαν «κορσέ» κοιλιακούς, ραχιαίους, γλουτούς και τα ισχία πιέζουν προς τα μέσα….αυτόματα ευθυγραμμίζεται ο άνω με τον κάτω. 

~Το κεφάλι είναι προέκταση του κορμού.

Σύμφωνα με το Αμερικανικό Συμβούλιο, η «plank» όχι μόνο μειώνει σημαντικά τον πόνο στην πλάτη , αλλά επιπλέον ενισχύει και εξασφαλίζει την υποστήριξη για ολόκληρη τη ράχη σας.

Οφείλουμε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν κάνουμε τις ασκήσεις αυτές. Τελειώνοντας δίνουμε έμφαση στις διατάσεις είναι σπουδαίο κομμάτι ώστε να μην υπάρξει μυικό πιάσιμο.

Σανίδα

Διάταση

 


Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 3114 φορές

Categories:   ΥΓΕΙΑ

Comments