Donna.gr

Follow Us

Menu

Πόνος στην πλάτη? Καταπολέμησε τον!

Πάνω από το 80% των ανθρώπων έχει αντιμετωπίσει προβλήματα με την πλάτη και την μέση, βασικός υπαίτιος αυτής της κατάστασης είναι ο καθιστικός τρόπος της καθημερινότητας τους και η έλλειψη σωματικής άσκησης. 

Ξεκινώντας μερικές ασκήσεις εκγύμνασης θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίζεται ή να καθυστερήσατε τον πόνο.

  1. Τεντώστε τους μηριαίους.

Ο κόκκυγας και ολόκληρη η πλάτη σας πρέπει να ακουμπούν στο πάτωμα. Κρατήστε τα πόδια σας επίπεδα και τα πέλματα σε flex πόζα.

2. Κάντε διατάσεις: Επιμηκύνει τη σπονδυλική στήλη και ανακουφίζει από την επώδυνη πίεση στους σπονδυλικούς δίσκους.

Για την σωστή εκτέλεση μη στηρίζεστε στην πλάτη της καρέκλας και μην λυγίσετε τα χέρια σας ή εναλλακτικά κρεμαστείτε από ένα μονόζυγο και αφήστε το βάρος του σώματος σας ελεύθερο.

3. Squat με στήριξη στον τοίχο.   Αποσυμπιέζει τους μύες στην πλάτη από τις επιπτώσεις της χρόνιας κακής στάσης του σώματος.

 Τα γόνατά σας πρέπει να έρθουν σε γωνία 90 μοιρών. Πιέστε την πλάτη σας προς τον τοίχο και μετατοπίστε το βάρος σας στους αστραγάλους και όχι στα δάχτυλα των ποδιών σας. 

 

 


Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 2502 φορές

Categories:   ΥΓΕΙΑ

Comments

5 × three =