Donna.gr

Follow Us

Menu

Πες όχι στις δίαιτες εξπρές!

Σε ένα διατροφικό πλάνο με λίγες θερμίδες και μη ισορροπημένο σε θρεπτικά στοιχεία και βιταμίνες, έχει ως αποτέλεσμα το μεγαλύτερο μέρος της απώλειας κιλών να είναι μυς και λιγότερο λίπος.

  1. Περιόρισε τους υδατάνθρακες.

 Οι υδατάνθρακες διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην απόκτηση ενός υγιούς σώματος, καθώς αντιπροσωπεύουν την πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό που είναι απαραίτητη για τη διάσπαση λίπους. Αποτελούν βάση ενός ισορροπημένου διατροφικού προγράμματος διότι ελέγχουν  τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η μειωμένη ημερήσια δοσολογία υδατανθράκων προκαλεί  απελευθέρωση της ινσουλίνης, η οποία κάνει δυσκολότερη τη διάσπαση λίπους. 

2. Πέταξε τα επεξεργασμένα δημητριακά και άρχισε να καταναλώνεις δημητριακά ολικής αλέσεως, τα οποία κατατάσσονται μέσα στις σούπερ τροφές για καύση λίπους και αδυνάτισμα. Συγκεκριμένα η βρώμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αποτελεί ιδανική επιλογή διότι δημιουργεί την αίσθηση κορεσμού στο στομάχι με συνέπεια να μην υποκύπτει σε ανθυγιεινούς πειρασμούς. 

3. Πιες πολύ νερό.

Το διάφανο αυτό  θαυματουργό υγρό βοηθά σημαντικά τον ανθρώπινο μεταβολισμό. Ακόμη και μια ελαφρά αφυδάτωση μπορεί να μειώσει τις καύσεις του μεταβολισμού κατά 3%. Η αφυδάτωση, ακόμα και η ήπια, μπορεί να σας προκαλέσει κούραση και κατά την άσκηση να νιώσετε το αίσθημα της αδυναμίας των μυών. Οι επαρκείς ποσότητες του νερού βοηθούν στην καταπολέμηση της κατακράτησης, ειδικά στις γυναίκες τις μέρες πριν την περίοδο.   

4. Ένταξε τη δραστηριότητα στην καθημερινότητα σου.

Χιλιάδες έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μερικά από τα πολλά οφέλη της γυμναστικής είναι η βελτίωση της υγείας καθώς , βοηθάει στο χάσιμο λίπους και στην αύξηση μυικής μάζας. Βελτιώνει την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Επιτυγχάνεται διατήρηση του βάρους χωρίς αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα. Επίσης έχουμε διατήρηση ή αύξηση του μεταβολικού ρυθμού . 

 


Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 1530 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Comments