Donna.gr

Follow Us

Menu

Ο ρόλος της άσκησης στην απώλεια βάρους!

Για την αποτελεσματική απώλεια βάρους σε συνδυασμό με τη διατροφή οφείλουμε να κάνουμε γυμναστική.

Ένταξε τη δραστηριότητα στην καθημερινότητα σου. Γυμνάσου σωστά, επιλέγοντας την δραστηριότητα που αρμόζει στη δίκη σου προσωπικότητα. Πειραματιστείτε με διάφορα είδη γυμναστικής, όπως το περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι ή το τένις. 

 Η τακτική δραστηριότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάψεις περισσότερες θερμίδες. 3 με 4 φορές την εβδομάδα, γυμναστική διαρκείας 60 λεπτών είναι αρκετή ώστε να επιταχυνθεί ο μεταβολισμός σου και να κανείς περισσότερες καύσεις. Επιπλέον χιλιάδες έρευνες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι μερικά από τα πολλά οφέλη της γυμναστικής είναι η βελτίωση της υγείας καθώς:

•Βοηθάει στο χάσιμο λίπους και στην αύξηση μυικής μάζας. 

•Βελτιώνει την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

•Επιτυγχάνεται διατήρηση του βάρους χωρίς αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα και έχουμε διατήρηση ή αύξηση του μεταβολικού ρυθμού.

Κάψε περισσότερες θερμίδες:

•Αερόβια άσκηση: ο στόχος της αερόβιας άσκησης είναι η μείωση λίπους. Η δραστηριότητα μέ­τριας έντασης (50-60% της μέγιστης κατανάλωσης οξυγόνου) είναι αποτελεσματικότερη από εντονότερη άσκηση καθώς η ενέργεια προέρχεται περισσότερο από λίπη, ενώ σε μεγαλύτερες εντάσεις από υδατάνθρακες.

•Προπόνηση δύναμης με αντιστάσεις: Είναι σημαντικές επειδή βοηθούν να αντισταθμίσετε την απώλεια των μυών που σχετίζονται με την γήρανση. Και δεδομένου ότι ο μυϊκός ιστός καίει περισσότερες θερμίδες από τον λιπώδη, η μυϊκή μάζα είναι ένας βασικός παράγοντας στην απώλεια βάρους.


Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 1656 φορές

Categories:   ΥΓΕΙΑ

Comments