Donna.gr

Follow Us

Menu

Τα 8 μυστικά των διατροφολόγων

Ποια είναι τα μυστικά των διατροφολόγων που πρέπει να ξέρεις; Συλλέξαμε 8 από αυτά και σας τα παρουσιάζουμε.

1. Όλα με μέτρο

Στο φαγητό φαίνεται πως μετράει περισσότερο η ποσότητα παρά το τι έφαγες. «Οι άνθρωποι παθαίνουν εμμονές με το τι τρώνε, ενώ η ποσότητα του φαγητού μετράει πολύ περισσότερο» αναφέρει η Λίσα Γιόνγκ καθηγήτρια διαιτολογίας στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. Με λίγα λόγια, μπορείς να φας τα πάντα αλλά με μέτρο. Οι ειδικοί προτείνουν να κρατάς σημειώσεις και να μετράς προσεκτικά τις μερίδες που τρως.

2. Οι υδατάνθρακες δεν απαγορεύονται

Συνέχεια ακούμε για το πόσο καταστροφικοί είναι οι υδατάνθρακες σε μια δίαιτα, όμως αυτό δεν ισχύει όπως τονίζει η Τζίνα Κονσάλβο, διατροφολόγος από την Πενσυλβάνια. «Δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες κακοί. Αντίθετα, πολλοί μπορεί να είναι και χρήσιμοι αφού προσφέρουν στο σώμα σου την απαραίτητη πηγή ενέργειας και σε κρατούν για πολύ ώρα μακριά από το αίσθημα της πείνας».

3. Βάλε τα μπαχαρικά στη δίαιτά σου

Τα μπαχαρικά και τα βότανα είναι ουσιαστικά φρούτα και λαχανικά αφυδατωμένα. Περισσότερα από 2.000 ιχνοστοιχεία έχουν παρατηρηθεί στα μπαχαρικά και τα βότανα που αποτελούν ένα από τα μυστικά των διατροφολόγων. Κάποια έχουν ευεργετικές ιδιότητες στη λειτουργία του εγκεφάλου, τη μνήμη και το μεταβολισμό ενώ δεν έχουν θερμίδες. Το καλύτερο; Έχουν απίστευτη γεύση.

4. Επεξεργασμένο φαγητό

Θες να μάθεις τα μυστικά των διατροφολόγων; Μείνε μακριά από το επεξεργασμένο φαγητό. Αυτό θα το πετύχεις με λίγη εκπαίδευση. Ένα απλό τρίκ που προτείνουν οι ειδικοί είναι να διαβάζεις τις ετικέτες των τροφίμων ώστε να έχεις μια ιδέα περί τίνος πρόκειται. Όσο μεγαλύτερη είναι η λίστα με τα συστατικά τόσο πιο επεξεργασμένο είναι το φαγητό που διαλέγεις.

5. Το είδος της ζάχαρης

Το είδος της ζάχαρης που καταναλώνεις είναι βασικό. Συχνά οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν περίεργα είδη ζάχαρης που να μην μπορείς να αναγνωρίσεις στις ετικέτες ή να έχουν διαφορετικά ονόματα και να τοποθετούνται πιο χαμηλά στη λίστα. Διάβασε λοιπόν πολύ προσεκτικά τα συστατικά και πρόσεξε την κατάληξη –όζη που συχνά αναφέρεται σε είδος ζάχαρης.


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 1242 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Comments