Donna.gr

Follow Us

Menu

Απόκτησε σέξι πόδια, με 3 ασκήσεις!

1. Squat

Είναι ο βασιλιάς των ασκήσεων. Έχει τέλεια αποτελέσματα και σε άνδρες και σε γυναίκες. Αποτελεί το ΘΕΜΕΛΙΟ δύναμης, πάνω στο οποίο μπορείτε να χτίσετε ένα λειτουργικό κορμί. Η βασική μορφή της άσκησης με μπάρα και πολλές παραλλαγές, οι οποίες είναι εξίσου αξιόλογες με τη βασική μορφή και χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις επιδιώξεις του προγράμματος άσκησης που ακολουθούμε. 

2. Πλάγιες Προβολές

Το δεξί σου πόδι ελαφρώς λυγισμένο. Το αριστερό πέλμα δεν πατάει το έδαφος. Ο κορμός κλίνει ελαφρώς προς τα δεξιά. Από την ίδια θέση σηκώνεις το αριστερό πόδι ψηλά.

3. Συνδύασε, πρώτη και δεύτερη άσκηση !

Βάλε τα χέρια στη μέση και λύγισε ελαφρά το γόνατο, ταυτόχρονα σήκωσε το δεξί πόδι τεντωμένο στο πλάι, με στόχο να έρθει όσο πιο παράλληλα γίνεται με το έδαφος.

3 σετ, των 15 επαναλήψεων αρκεί για να φθάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα!!!


Λευκοθέα Καβρουλάκη
Πτυχιούχος Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Μsc «Θεραπευτική Ιατρική – Κλινική Διατροφή » της Ιατρικής Σχολής Αθηνών
wellnesstime.gr


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 3888 φορές

Categories:   ΥΓΕΙΑ

Comments