Donna.gr

Follow Us

Menu

Λίπος στην κοιλιά; Ποτέ ξανά, απλά και υγιεινά

Το συνηθέστερο πρόβλημα που μας απασχολεί πριν βγούμε στις παραλίες είναι το σώμα μας. Ιδιαίτερο πονοκέφαλο προκαλούν το κοιλιακό λίπος και τα γνωστά πλαϊνά παχάκια. Τα λεγόμενα και «love handles».

Υπάρχουν τρόποι να νικήσουμε το λίπος ενσωματώνοντας στις καθημερινές μας συνήθειες και την διατροφή μας τις έξι απλές συμβουλές.

1. Άσκηση: Η άσκηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της υγιεινής ζωής. Προτιμήστε αερόβια γυμναστική ή δραστηριότητες που έχουν το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά προσφέρουν και περισσότερη ευχαρίστηση, όπως για παράδειγμα ο χορός.

2. Ύπνος: Όπως έχουμε ξαναπεί εδώ, ο 8ωρος ύπνος είναι ευεργετικός. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να διατηρούμε σταθερό πρόγραμμα ύπνου, δηλαδή να ξυπνάμε και να κοιμόμαστε τις ίδιες περίπου ώρες.

3. Πρωτεΐνη: Απρόσμενο αλλά η πρωτεϊνική δίαιτα θα σας βοηθήσει να χάσετε λίπος. Οι περισσότεροι νομίζουν ότι η πρωτεΐνη βοηθά μόνο στην αύξηση της μυικής μάζας. Αυτό που αγνοούν είναι ότι η πρωτεϊνη εμποδίζει την ινσουλίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία λίπους στο σώμα μας.

4. Ξύδι: Προσθέστε ξύδι στα γεύματά σας και θα δείτε θαύματα. Το ξύδι είναι από τους ισχυρότερους φυσικούς λιποδιαλύτες και… ο νέος σας σύμμαχος κατά του λίπους!

5. Πράσινο τσάι: Ένας ακόμη ισχυρός λιποδιαλύτης και εν γένει «μαγικός ζωμός» είναι το πράσινο τσάι. Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε μια δίαιτα αστραπή, ενσωματώστε στη διατροφή σας 2 -3 φλυτζάνια πράσινου τσαγιού.

6. Νερό: Ας μην ξεχνάμε ότι το σώμα μας αποτελείται κυρίως από νερό. Είναι απαραίτητη, για την καλή λειτουργία του οργανισμού και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού, η κατανάλωση τουλάχιστον 2 λίτρων νερού την ημέρα.


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 24.66 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΥΓΕΙΑ

Comments

four × four =