Donna.gr

Follow Us

Menu

5 φρούτα για να κάψεις λίπος

Τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι, θέλεις να απαλλαχτείς από τα περιττά κιλά. Υπάρχουν λοιπόν κάποια φρούτα που σε βοηθάνε να κάψεις το λίπος που επιθυμείς, χωρίς βέβαια να το παρακάνεις.

1. Αβοκάντο

Γεμάτα με υγιή ωμέγα 9 λιπαρά οξέα (τα ίδια λιπαρά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, τις ελιές, και τα καρύδια macadamia), τα αβοκάντο επιταχύνουν τη μετατροπή του λίπους σε ενέργεια και ενισχύουν τον μεταβολισμό.

2. Καρύδα

Είναι φρούτο πλούσιο σε τριγλυκερίδια με μέσης αλύσου λιπαρά οξέα (MCFAs) που αυξάνουν τον μεταβολικό ρυθμό του ήπατος έως και 30%, σύμφωνα με ορισμένους εμπειρογνώμονες. Μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να νιώθεις περισσότερο πλήρεις (χορτασμένοι), έτσι ώστε να είναι λιγότερο πιθανό να αναζητήσεις  ένα σνακ για πρόχειρο φαγητό. Επίσης το λάδι καρύδας βοηθάει στην λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.

Λεμόνια

Είναι από τις πιο καλές τροφές για την αποτοξίνωση του ήπατος, αλλά πέρα από αυτό έχουν την ιδιότητα να δημιουργούν πιο αλκαλικό περιβάλλον στο εσωτερικό σου. Μπορεί η γεύση τους να είναι όξινη, αλλά στη διαδικασία μεταβολισμού τους από τον οργανισμό, αλκαλοποιούν τα σωματικά υγρά και τους ιστούς. Η καλή υγεία του ήπατος είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορέσει το σώμα να αφομοιώσει και να κάψει το λίπος.

Γκρέιπφρουτ

Πολλές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι το γκρέιπφρουτ είναι μια εξαιρετική τροφή στην προσπάθεια απώλεια βάρους. Σε μια μελέτη από το πανεπιστήμιο Johns Hopkins, οι γυναίκες που κατανάλωναν γκρέιπφρουτ καθημερινά έχασαν σχεδόν 9 κιλά περισσότερα κατά μέσο όρο σε διάστημα 13 εβδομάδων, χωρίς να αλλάξουν τίποτε άλλο στη διατροφή ή τον τρόπο ζωής τους.

Ντομάτες

Μην εκπλήσσεσαι. Οι ντομάτες μπορεί να έχουν καθιερωθεί στη συνείδησή μας ως λαχανικά, αλλά -όπως και τα λεμόνια- επί της ουσίας πρόκειται για φρούτα. Γεμάτες με βιταμίνη C και λυκοπένιο, οι ντομάτες έχουν την ιδιότητα να διεγείρουν την παραγωγή ενός αμινοξέος που ονομάζεται καρνιτίνη. Έρευνα έχει δείξει ότι η καρνιτίνη συμβάλλει στην επιτάχυνση της καύσης του λίπους του σώματος σε ποσοστό έως και 30%.


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 9810 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Comments