Donna.gr

Follow Us

Menu

5 τροφές με αρνητικές θερμίδες!

Τα τρόφιμα με αρνητικές ή μηδενικές θερμίδες, βασίζονται σε μια θεωρία που λέει ότι κάποια τρόφιμα περιέχουν τόσες λίγες θερμίδες, οι οποίες καταναλώνονται κατά την προσπάθεια μας να τα φάμε.

Είτε πιστεύετε σε αυτή τη θεωρία ή όχι, δείτε 5 τροφές που περιέχουν αρνητικές θερμίδες…

1. Σέλινο: Παραδεχτείτε το! Όταν τρώτε σέλινο, αισθάνεστε πραγματικά σαν να μην έχετε φάει τίποτα. Γι ‘αυτό πραγματικά δεν αποτελεί έκπληξη ότι έχει σχεδον μηδέν θερμίδες! Ωστόσο, αν θέλετε να χάσετε βάρος, μείνετε μακριά από συνδυασμούς του σέλινου με φυστικοβούτυρο, τυρί κρέμα ή οποιοδήποτε άλλο είδος λιπαρής τροφής που κάνει το σέλινο σας πιο γευστικό, αλλά επιβαρυντικό για την υγεία σας. 16 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια!

celery

 

2. Πορτοκάλια: Ο καθένας αγαπά τα πορτοκάλια λόγω της δροσιστικής γεύση τους και φυσικά, λόγω του γεγονότος ότι είναι μια φυσική πηγή της βιταμίνης C. Ξέρατε, όμως, ότι τα πορτοκάλια είναι χαμηλά σε θερμίδες σε σύγκριση με άλλα φρούτα; Τα πορτοκάλια μπορούν να σας βοηθήσουν να κρατήσετε την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων σε χαμηλά επίπεδα. 47 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια!

oranges

 

3. Λάχανο: Το λάχανο επιλέγεται συχνά για την υποβοήθηση της απώλειας βάρους. Επίσης, είναι γνωστό για την ικανότητά του να βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου και των καρδιοπαθειών. Το λάχανο έχει τόσες λίγες θερμίδες, που υπάρχει και η ειδική δίαιτα “του Λάχανου”, που προτείνει την κατανάλωση του για 7 ημέρες. 25 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια!

Cabbage

 

4. Σπαράγγια! Συνήθως τρώμε τα σπαράγγια ως υγιεινό και γευστικό πιάτο. Τα σπαράγγια είναι μια εξαιρετική επιλογή, λόγω της ινώδους φύσης τους και της πολύ μικρής περιεκτικότητας τους σε θερμίδες! Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε φρέσκα σε σαλάτες ή μπορείτε απλά να τα ψήσετε, να τα βράσετε, ή να τα μαγειρέψετε στον ατμό.. Ωστόσο, να είστε προσεκτικοί με το βούτυρο ή το λάδι, γιατί προσθέτει θερμίδες στο πιάτο σας. 20 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια!

asparagus

 

5. Παντζάρια: Αν αποφασίσετε να τρώτε υγιεινά και να μειώσετε το βάρος σας, προσπαθήστε να τρώτε παντζάρια. Εκτός από την υπέροχη γλυκιά τους γεύση, έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά. Μπορείτε να τα ετοιμάσετε στον ατμό, να τα βράσετε ή ακόμα και να τα ψήσετε στο φούρνο! Ωστόσο, αν αποφασίσετε να τα τρώτε τουρσί, πρέπει να γνωρίζετε ότι περιέχουν λίγες περισσότερες θερμίδες. 43 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια!

beets

 

 

 


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 5634 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Comments

14 + eighteen =