Donna.gr

Follow Us

Menu

Νόστιμα και υγιεινά σνακ για όσους δεν προλαβαίνουν να φάνε

Να βρούμε κάτι πρόχειρο να κόψουμε την πείνα μας μέσα στο καθημερινό τρέξιμο που μας καταβάλλει, είναι πολύ εύκολο, να βρούμε κάτι υγιεινό και νόστιμο παράλληλα για να μην κάνουμε κακό στον οργανισμό μας ακόμα πιο εύκολο.  Το μόνο που μας δυσκολεύει είναι ότι δεν ξέρουμε ποια είναι αυτά τα σνακ. Δείτε τα παρακάτω

1. Αμύγδαλα Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που μασούν  καλά  τα αμύγδαλα (έως 40 μασά) αισθάνθηκαν πλήρη περισσότερο από εκείνους που μασούν  την ίδια ποσότητα των καρπών με κέλυφος λιγότερες φορές.
2. Γκρέιπφρουτ  Μελέτες διαπιστώνουν ότι οι άνθρωποι που έτρωγαν γκρέιπφρουτ με κάθε γεύμα έχασαν μέχρι 3,5 κιλά σε διάστημα τριών μηνών. Και αυτό, διότι σύμφωνα με τους ερευνητές, το γκρέιπφρουτ σας βοηθά να ελέγχετε την όρεξη, μειώνοντας τα επίπεδα ινσουλίνης.
3. Σοκολάτα Κακομάθετε τον εαυτό σας και μην τιμωρείτε στερώντας του μικρές (είπαμε) απολαύσεις. Μερικά κομματάκια σοκολάτας, κατά προτίμηση μαύρη, θα σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε και θα έχετε απολαύσει μια νοστιμιά η οποία θα σας έχει στοιχίσει περίπου 80-100 θερμίδες. Αξίζει!
4. Ποπ κορν Το καλαμπόκι είναι πλούσια πηγή βιταμινών Α, Β, Ε, μεταλλικών στοιχείων, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και άλλες ακόμα ουσίες που προστατεύουν τον οργανισμό μας, π.χ. λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, δύο πολύτιμες ουσίες που προστατεύουν τον οφθαλμό από τον εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας. Η υψηλή θρεπτική αξία του δίνει συμπυκνωμένη ενέργεια στον οργανισμό. Μια μερίδα (περίπου 3 φλιτζάνια) ποπ κορν έχει τέσσερα γραμμάρια φυτικών ινών, σχεδόν τέσσερα γραμμάρια πρωτεΐνης, μόλις  ένα γραμμάριο λίπους και 110 θερμίδες.

5. Αποξηραμένα φρούτα Δαμάσκηνα, σύκα, σταφίδες, βερίκοκα αλλά και τα κόκκινα φρούτα που τελευταία ανακαλύψαμε όλοι τις ευεργετικές ιδιότητές τους, π.χ.κεράσι, κράνμπερι, βατόμουρα κ.λπ., είναι πήγες πλούσιες σε βιταμίνες, σίδηρο, ασβέστιο, υδατάνθρακες, ενώ σας βοηθούν να ρυθμίσετε το πεπτικό σύστημα, μειώνουν τη κακή χοληστερόλη και άλλα πολλά. Δοκιμάστε σκέτα, σε συνδυασμό με ξηρούς καρπούς, με γιαούρτι, μέσα στη σαλάτα.

6. Γιαούρτι Η Νέα Υόρκη είναι ο κορυφαίος παραγωγός και εισαγωγές γιαουρτιού. Καθόλου τυχαία οι Νεοϋορκέζοι διάλεξαν το γιαούρτι ως επίσημο σνακ της πολιτείας τους. Κρίμα δεν είναι να το υποτιμάμε εμείς που έχουμε την τύχη να έχουμε γιαούρτια καλής ποιότητας και κατά συνέπεια όλα τα πλεονεκτήμά του στη διατροφή μας. Εμπλουτίστε το σνακ σας με δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα, ξηρούς καρπούς, μέλι ήμε  ό,τι τέλος πάντων προτιμάτε.
7. Χούμους Φτιάξτε μια ποσότητα αρκετή για την εβδομάδα και φτιάχνετε ένα θρεπτικό σνακ για το γραφείο με αραβικές πίτες και 1-2 κουταλιές χούμους. Εμπλουτίζετε κάθε μέρα τη γεύση του με κάτι διαφορετικό, π.χ. με γαλοπούλα ή  πιπεριές ή ντομάτα και πάπρικα ή μαϊντανό, γενικώς οτιδήποτε σας αρέσει.
8. Πλιγούρι βρώμης Για καλό ύπνο οι ειδικοί προτείνουν ένα σνακ πλούσιο σε υδατάνθρακες και μια ποσότητα πρωτεΐνης. Ο συνδυασμός τους αυξάνει τα επίπεδα της τρυπτοφάνης στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα ήσυχο και ξεκούραστο ύπνο. Δοκιμάστε το γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά) ή με ένα φρούτο, π.χ. ένα μήλο σε φέτες.
9. Του… κουτιού Κριτσίνια ή cream crackers xωρίς ζάχαρη με Ω3 λιπαρά με συνοδεία ένα γιαούρτι ή ένα τυρί τύπου cottage είναι ό,τι πρέπει για ένα ελαφρύ σνακ. Εναλλακτικά, για εκείνους που είναι επιρρεπείς στις  γλυκές γεύσεις, δύο μπισκότα τύπου Digestive, πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλά λιπαρά, ή δύο μπισκότα με πολυδημητριακά χωρίς ζάχαρη ίσως και με κακάο συνοδεύουν τέλεια το ρόφημά σας.


Η ανάρτηση αυτή έχει διαβαστεί 10422 φορές

Categories:   ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΔΙΑΦΟΡΑ

Comments

eighteen + eight =